Группа компаний «TVCOM»

 
Мой дом подключен?
Онлайн заявка
Поделись качеством
 
Телефоны поддержки
Интернет

ТВКОМ 40-98-81

Ирель   54-38-16

АйТиВи 40-67-90

ТВ

40-98-82

52-69-37

47-10-00

TVCOM

Новости

  • 20.12.2016

    Изменения в ретрансляции телеканалов с 1 января 2017 года.

    Изменения в ретрансляции телеканалов с 1 января 2017 года.

    С 1 января 2017 года вступают в действие изменения к Закону Украины «О телевидении и радиовещании» согласно которым изменятся правила ретрансляции некоторых телеканалов.

    Согласно данного Закона, с 1 января крупнейшие медиагруппы, в которые входят 26 телеканалов, вводят обязательную плату за трансляцию своих каналов для кабельных сетей всех технологий.


    В этот перечень входят:

    Медиагруппа StarlightMedia, (СТБ, ICTV, Новый канал, QTV, М1 и М2)
    Медиагруппа Украина (ТРК Украина, НЛО TV, Индиго TV, Футбол)
    Медиагруппа Интер Медиагрупп (Интер, НТН, Мега, Enter-фильм, Пиксель, K1, K2, Zoom и EuroNews)
    Медиагруппа 1+1 (1+1, 2+2, ТЕТ, ПлюсПлюс, Униан ТВ и Бигуди)
    5-й канал.



    Всвязи с чем возможно ограничение ретрансляции некоторых вышеупомянутых телеканалов. Просьба отнестись с пониманием к сложившейся ситуации.
  • 29.09.2016

    Телеканали «Соmedy TV», «Наш футбол» і «Карусель» вилучено з переліку дозволених для ретрансляції в Україні

    Телеканали «Соmedy TV», «Наш футбол» і «Карусель» вилучено з переліку дозволених для ретрансляції в Україні



    За результатами моніторингу іноземних телеканалів, що мовлять в Україні, регулятор на засіданні 29 вересня ухвалив рішення вилучити із Переліку іноземних програм, зміст яких не відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України три канали - «Комеді ТВ», «Наш футбол» і «Карусель». Усі вони мають юрисдикцію Російської Федерації.


    Причиною для вилучення телеканалу «Соmedy TV» («Комеди ТВ») стало те, що він не мовить. З’ясувалося, що канал припинив мовлення ще 01.09.2014.


    На телеканалі «Наш футбол» зафіксовано розміщення комерційної реклами, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу», оскільки трансляція реклами у передачах іноземних телерадіоорганізацій, які не підпадають під юрисдикцію держав - членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, заборонена.


    Таке саме порушення було зафіксоване і в ефірі дитячого телеканалу «Карусель». Крім того, у рубриці «Погода» програми «С добрым утром, малыши!» (виходить щодня о 07:00) зафіксовано розміщення віртуальної карти регіонів Російської Федерації, яка охоплює територію анексованої Автономної Республіки Крим. Це суперечить статті 28 Закону України «Про інформацію», оскільки інформація не може бути використана для закликів до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.


    Зважаючи на виявлені порушення українського законодавства, Національна рада вирішила вилучити зазначені іноземні телеканали із переліку дозволених для ретрансляції.
  • 31.08.2016

    Чотири російські телеканали вилучено із переліку дозволених для ретрансляції іноземних програм

    Рішенням Національної ради від 31 серпня російські телеканали «Радость моя», «Мир сериала», «Телерадиосеть Благих Новостей» та «Интересное ТВ» вилучено із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України.



    Підставами для цього стали зафіксовані моніторингами регуляторного органу порушення вітчизняного законодавства.



    В ефірі телеканалу «Радость моя» 01.08.2016 р. транслювалась передача «Ради чего стоить жить» про династію військових, що створює для глядачів позитивний образ російського офіцера. Цей факт має ознаки порушення абзацу дев’ятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».



    На телеканалі «Мир сериала» було зафіксовано розміщення комерційної реклами, що має ознаку порушення частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу», оскільки трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав-членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється.



    Також 11.08.2016 та 12.08.2016 транслювалися передачі (телевікторини) «Телевизор» (у програмі передач телеканалу «Мир сериала» зазначено як телевікторина «Счастливый час»), зміст якої суперечить частині третій статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», оскільки чинним законодавством трансляцію програм та передач з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) заборонено.



    Національна рада раніше ухвалювала рішення щодо вилучення телеканалів «Радость моя» і «Мир сериала» з переліку дозволених. Але упродовж місяця, коли рішення ще не набуло чинності, компанії надали гарантії щодо усунення порушень. Оскільки телеканали не дотримали обіцянки, регулятор цього разу ухвалив рішення про їх вилучення.



    Моніторинг телеканалу «Телерадиосеть Благих Новостей» («ТБН», «TBN») з 1 по 5 серпня 2016 року виявив розміщення комерційної реклами, що є порушенням рекламного законодавства. Також впродовж доби 3 серпня рекламувались телеканали «Улыбка ребенка» та «Вера 24» і реклама не була ідентифікована належним чином.



    Під час моніторингу телеканалу «Интересное ТВ» з 1 по 5 серпня 2016 року було зафіксовано відсутність мовлення. цього каналу немає на супутникових транспондерах, за інформацією представників Національної ради і в пакетах програм провайдерів програмної послуги на території України. З відкритих джерел, зокрема сайту телеканалу, відомо, що телеканал «Интересное ТВ» з 31 серпня 2015 року переформатовано на «Мужское кино», проте Національна рада не отримувала щодо цього жодної офіційної інформації.
  • 28.07.2016

    Телеканал «Ностальгія» вилучено із переліку іноземних програм, які відповідають законодавству України

    Рішенням Національної ради від 28 липня російський телеканал «Ностальгія» вилучено із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України.


    Підставами для цього стали зафіксовані моніторингами регуляторного органу порушення вітчизняного законодавства, зокрема частини сьомої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», оскільки в рекламно-розважальній передачі «Философия судьбы», де беруть участь екстрасенси, парапсихологи і гадалки, надаються платні послуги телеглядачам і під час трансляції передачі немає логотипу «Ностальгії».



    Крім того, виявлено ознаки порушення частини першої статті 4 Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», оскільки ефір телеканалу оформлено символікою Радянського Союзу, логотип містить зображення серпа і молота, а заставки - зображення прапора СРСР і червону зірку тощо.



    Рішення про вилучення телеканалу з Переліку іноземних програм набуває чинності після його оприлюднення.

  • 07.07.2016

    Внесено зміни до переліку програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції та законодавства України

    Внесено зміни до переліку програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції та законодавства України



    Національна рада на засіданні 7 липня ухвалила рішення про внесення змін до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України. Так, із нього вилучено 9 програм і додано одну.



    Відповідно до проведеного регуляторним органом у період із 1 по 12 червня цього року моніторингу іноземних програм «Улыбка ребенка», «Психология 21» і «Охота и рыбалка», які мають юрисдикцію Російської Федерації, зафіксовано, що зміст цих програм не відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України. В ефірі цих телеканалів транслювалася комерційна реклама, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу». Зазначена норма передбачає заборону реклами у програмах і передачах іноземних телерадіоорганізацій, якщо вони не підпадають під юрисдикцію держав-членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення.



    Також трансляція реклами була зафіксована в ефірі «Православной телекомпании «Союз». Крім того, під час трансляції деяких передач цього телеканалу зафіксовано порушення частини другої статті 6 і пункту «в» частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та статті 28 Закону України «Про інформацію». Наприклад, у передачі «Преображение» (час трансляції 2 червня о 02:25, 3 червня - 16:21 за київським часом) ведучий передачі священик Ігор Дулко оголосив такий текст: «Весной этого года в спортивном комплексе «Олимп» города … прошел кубок РФ по армейскому рукопашному бою имени героя России адмирала Угрюмова. На ковре в поединках сошлись спортсмены из Ставропольского и Краснодарского края, Архангельской и Ростовской области, Дагестана и других регионов России, а также Луганской народной республики». Вказана інформація має ознаки заклику до повалення конституційного ладу та порушення територіальної цілісності України, оскільки визнає існування на території України псевдодержавного невизнаного утворення і є формою його популяризації у ЗМІ держави-агресора.



    Моніторингом Національної ради із 2 по 4 червня 2016 року також зафіксовано відсутність мовлення таких іноземних програм юрисдикції Російської Федерації: «Amazing Life», «Look TV», «Мини Муви», «Настоящее Смешное Телевидение» (НСТ), «Footschool TV».



    З огляду на зазначене Національна рада вирішила вилучити згадані телеканали із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України. Рішення з цього питання набуде чинності через місяць із дня його оприлюднення.



    Також регуляторний орган розглянув звернення компанії Penthouse Global Media Inc., Каліфорнія, США, з проханням визнати зміст іноземної програми «Penthouse HD» таким, що відповідає вимогам Європейської конвенції. Проведений Національною радою моніторинг зафіксував, що цей телеканал еротичного спрямування. Обсяг мовлення – 24 години на добу; мова програми – англійська; реклами та іншої комерційної інформації немає; під час трансляції передач вікові позначки класифікації відеопродукції не використовуються. Ретрансляція телеканалу «Penthouse HD» допускається із 24 години до 4 години відповідно до вимог статті 13 Закону України «Про захист суспiльної моралi». У цій частині рішення Національної ради набуває чинності із дня його оприлюднення.
  • 12.05.2016

    Ще три російські канали вилучаються із переліку дозволених до ретрансляції іноземних програм

    Національна рада на засіданні 12 травня ухвалила рішення про вилучення з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України трьох мовників, що мають юрисдикцію Російської Федерації: «Вопросы и ответы», «Усадьба – ТВ» та «Домашние животные».



    Підставами для вилучення зазначених каналів стало зафіксоване моніторингом Національної ради розміщення мовниками комерційної реклами, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав - членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється).



    Рішення набуде чинності через місяць після його ухвалення. У разі надання правовласниками або дистриб’юторами цих програм гарантій щодо усунення порушень Національна рада може переглянути свою ухвалу
  • 15.04.2016

    Російські телеканали «Еврокино» та «Радость моя» залишаться в кабельних мережах

    Розглянувши звернення правовласників телеканалів «Еврокино» та «Радость моя», Національна рада на засіданні 14 квітня вирішила не вилучати їх із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України.



    Рішення про вилучення цих та інших 12-ти телеканалів із Переліку іноземних програм було ухвалене Національною радою 17 березня у зв’язку з порушенням ними норм вітчизняного законодавства. Воно набуває чинності через місяць із дня його оприлюднення.



    Стосовно зазначених телеканалів моніторингом Національної ради були зафіксовані такі порушення. В ефірі телеканалу «Еврокино» були фільми за участю Ж. Депардьє, внесеного до Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України. А на телеканалі «Радость моя» транслювалася комерційна реклама, що заборонена частиною дев’ятою статті 13 Закону України «Про рекламу», якщо іноземна телерадіоорганізація не підпадає під юрисдикцію держав - членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення.



    Голова Національної ради Юрій Артеменко повідомив, що до регуляторного органу надійшли гарантійні листи від правовласників програм «Еврокино» та «Радость моя», в яких вони запевняють про вжиті заходи задля усунення порушень українського законодавства.. Відтак регуляторний орган вирішив взяти до відома порушення, вказати на їх неприпустимість і вилучити російські телеканали із переліку тих, які рішенням Національної ради від 17 березня 2016 року заборонені для ретрансляції в Україні як такі, що не відповідають вимогам українського законодавства та Європейської конвенції.
  • 14.04.2016

    Телеканали «RTG TV», «Ретро» і «Киноклуб» вилучені з переліку дозволених для ретрансляції

    Телеканали «RTG TV», «Ретро» і «Киноклуб» вилучені з переліку дозволених для ретрансляції



    Російські телеканали «RTG TV (Russian Travel Guide)», «Ретро» і «Киноклуб» рішенням Національної ради 14 квітня вилучені із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України.



    Під час моніторингу іноземної програми «RTG TV (Russian Travel Guide)» було зафіксовано в період з 11 години 4 березня до 24 години 5 березня 2016 року 123 факти трансляції заставки у формі плашки з надписом «Фильм был создан до включения Республики Крым и Севастополя в состав России». Хронометраж заставки - 10 секунд. Крім того, транслювалася ефірна заставка «Откройте мир. Путешествуйте по России» з демонстрацією віртуальної карти регіонів країни, яка охоплює територію тимчасово окупованої ВЕЗ Крим.



    На телеканалах «Ретро» і «Киноклуб» розміщувалися фільми та передачі за участі артистів, яких внесено Міністерством культури України до переліку осіб, які загрожують національній безпеці України, Зокрема, це фільми із акторами С. Безруковим, Ф. Бондарчуком, М. Боярським, Ж. Депардье, Д. Харатьяном.



    Оскільки зазначені факти свідчать про ознаки порушень статті 28 Закону України «Про інформацію» (телерадіоорганізація зловживає правом на інформацію і використовує її для посягання на територіальну цілісність України) і частини другої статті 6, частини другої статті 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», телеканали «RTG TV (Russian Travel Guide)», «Ретро» і «Киноклуб» вилучено із переліку програм, які можуть транслюватися на території України.



    Голова Національної ради Юрій Артеменко під час розгляду цього питання на засіданні регуляторного органу наголосив, що дистриб’ютори повинні вчасно й належним чином інформувати правовласників телепрограм про зміни до українського законодавства, аби ті могли відповідно реагувати. Також дистриб’ютори мають інформувати провайдерів програмної послуги про рішення, ухвалені Національною радою щодо вилучення телевізійних каналів із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України.
  • 17.03.2016

    Національна рада вилучила із переліку дозволених для ретрансляції в Україні програм 14 російських телеканалів

    Регуляторний орган на засіданні 17 березня, розглянувши результати моніторингу низки іноземних телевізійних програм, вирішив вилучити із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України 14 російських телеканалів. Основна причина – трансляція комерційної реклами.



    Вилучено, зокрема, такі телепрограми: «Радость моя», «Музыка Первого», «Оcean–TV», «HD Life», «ТДК (Телевизионный Дамский Клуб)», «24 Док», «Детский», «STV», «Индия ТВ», «Здоровое телевидение», «Ля-минор ТВ», «Еврокино», «Drive», «Мать и дитя».



    Усі зазначені іноземні програми мають юрисдикцію Російської Федерації, яка не є підписантом Європейської конвенції про транскордонне телебачення. Відповідно до частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що не підпадають під юрисдикцію держав ˗ членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, заборонена. Однак на всіх цих каналах, окрім «Еврокино», «Drive», «Мать и дитя», транслювалася комерційна реклама. На деяких із них зафіксовано й інші порушення українського законодавства.



    Так, на телеканалі «ТДК» зафіксовано перебільшення передбаченої частиною сьомою статті 5-1 Закону України «Про рекламу» максимальної тривалості трансляції телепродажу. Загальний обсяг таких передач 22 лютого становив 4 години 44 хвилини, а 23 лютого – 5 годин 54 хвилини на добу, а загальна тривалість передач (телемагазинів) протягом астрономічної доби на не спеціалізованих з телепродажу каналах мовлення відповідно до закону не повинна перевищувати трьох годин на добу. Крім того, в передачі «Личный психолог» пропонувалися телекомунікаційні послуги (з використанням телефонного зв’язку) екстрасенсів, парапсихологів, медіумів тощо, що є порушенням частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».



    Під час обговорення із представником дистриб’ютора питання щодо телеканалу «Детский» член Національної ради Сергій Костинський повідомив, що в ефірі цього каналу зафіксовано трансляцію анімаційних роликів «Мультироссия», які входять до циклу коротких мультфільмів, що містять популяризацію різних міст і регіонів Російської Федерації і мають ідеологічний характер. Зокрема, демонструвалися короткі заставки «Моя родина – Россия», «Столица нашей родины – Москва», «Автомат калашникова – наше национальное достояние» тощо.



    На телеканалі «STV» транслювалися аудіовізуальні твори за участі В. Перфілової (Валерія), Й. Кобзона, С. Пʼєхи, С. Безрукова, Г. Лепсверідзе (Г. Лепс), Й. Пригожина, яких внесено відповідно до абзацу десятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Міністерством культури України до Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України.



    На «Ля-минор ТВ» зафіксовано розміщення аудіовізуальних творів за участі О. Газманова. Ю. Гальцева, Й. Кобзона, О. Розембаума, яких внесено до вищезазначеного Переліку.



    Трансляція фільмів за участю Ж. Депардьє, який є в Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України, зафіксована на телеканалі «Еврокино».



    Телеканал «Drive» розмістив передачі «ДПС. Мужская работа» про службу ДПС МВД РФ і передачі «Дорогами Крыма», що мають ознаки порушення абзацу 9 частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», згідно з якою не допускається використання телерадіоорганізацій для трансляції телепередач, виготовлених після 1 серпня 1991 року, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора та їхніх окремих дій, що виправдовують чи визнають правомірною окупацію території України. Також під час моніторингу було зафіксовано трансляцію передачі «Мастер-класс для звезды», що містила відеокадри з Й. Кобзоном.



    Телеканал «Мать и дитя» вилучено із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України у зв’язку з тим, що він не мовить на супутнику. За даними реєстрів Роскомнагляду, дозвільні документи (ліцензії) Російської Федерації на телевізійне мовлення телеканалу «Мать и дитя» втратили чинність.



    Член Національної ради Сергій Костинський нагадав, що моніторинг пакета цих телепрограм є продовженням роботи, розпочатої регуляторним органом у 2014 році, і за цей час у дистриб’юторів і провайдерів програмної послуги була можливість переконатися, чи відповідають ці телевізійні канали європейському та вітчизняному законодавству.



    Рішення Національної ради про вилучення із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України 14 іноземних програм набуває чинності через місяць з дня його оприлюднення.
  • 11.02.2016

    РІШЕННЯ № 140 Про внесення змін до рішення Національної ради від 02.04.2008 № 652 «Про затвердження Переліку програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення

    Внесено зміни:
    рішення Національної ради
    від 10.03.2016 № 315




    11.02.2016 м. Київ Протокол № 3



    За результатами моніторингу ефіру іноземних програм «Совершенно секретно», «Кто есть кто», «Шансон-ТВ», «Парк развлечений», «Мир сериала», «Авто плюс», «Кухня ТВ», «КХЛ», «Наука 2.0», «Моя планета», «Телекафе», «Боец», «Время: далекое и близкое», «Настоящее Страшное Телевидение» (НСТ) та «Сарафан» у період з 16 по 28 січня 2016 року зафіксовано, що зміст цих програм не відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, зокрема в ефірі іноземних програм:



    1) «Совершенно секретно» 28.01.2016 зафіксовано трансляцію документального фільму «Ксения Раппопорт. Игра без правил», що містив інтерв’ю з М. Порєченковим, якого внесено відповідно до абзацу десятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Міністерством культури України до Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України (Не допускається використання телерадіоорганізацій для трансляції аудіовізуальних творів (фільмів, телепередач, крім інформаційних та інформаційно-аналітичних телепередач), одним із учасників яких є особа, внесена до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, оприлюдненого на веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв). Крім того, у контенті іноземної програми «Совершенно секретно», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу 24.01.2016 (у часових відрізках 11:56:58-11:57:17, 14:20:47-14:21:08, 16:27:38-16:27:53); 26.01.2016 (у часових відрізках 09:55:28-09:56:17, 11:56:32-11:56:51, 13:56:30-13:56:48) було зафіксовано розміщення комерційної реклами, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    2) «Кто есть кто» в період з 22 по 24 січня 2016 року транслювався документальний фільм «Иван Охлобыстин. Поп-звезда» (2011 р.), віднесений Державним агентством України з питань кіно до заборонених до розповсюдження і демонстрування на території України згідно зі статтею 15-1 Закону України «Про кінематографію» (Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику в сфері кінематографії, забезпечує реалізацію цього Закону шляхом прийняття рішення про віднесення фільмів до заборонених до розповсюдження і демонстрування на території України виключно на підставі ознак, визначених у статті 15-1 цього Закону);



    3) «Шансон-ТВ» у період з 17 по 19 січня 2016 року зафіксовано розміщення у програмах аудіовізуальних творів за участю осіб, яких внесено відповідно до абзацу десятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Міністерством культури України до Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України (Не допускається використання телерадіоорганізацій для трансляції аудіовізуальних творів (фільмів, телепередач, крім інформаційних та інформаційно-аналітичних телепередач), одним із учасників яких є особа, внесена до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, оприлюдненого на веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв): «Славянский базар в Витебске. Летний амфитеатр. 2015» (за участю Л. Лещенка), «Зима поет» (за участю Г. Лепсверідзе (Г. Лепса), О. Розенбаума, Й. Кобзона), «Вся правда Шансона» (за участю Й. Кобзона), «Шансон года» (за участю Г. Лепсверідзе (Г. Лепса), О. Розенбаума). Крім того, у контенті іноземної програми «Шансон-ТВ», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу 17.01.2016 (у часових відрізках 10:23:48, 10:29:52, 11:24:21, 11:27:26, 12:26:02, 13:05:10, 13:08:32, 13:35:56, 14:32:52, 14:38:56, 15:18:42, 16:43:20, 16:49:24, 17:43:24, 17:49:25, 21:12:05), 18.01.2016 (у часових відрізках 10:50:49, 10:53:53, 12:48:40, 13:36:15, 13:42:19, 15:25:36, 16:18:23, 16:21:27, 10:56:57, 15:22:32, 16:24:31, 19:31:12, 19:37:17); 19.01.2016 (у часових відрізках 10:34:16, 13:07:05, 13:33:44, 16:45:07, 19:56:36, 21:30:47, 21:33:51, 21:36:55) було зафіксовано розміщення комерційної реклами, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    4) «Парк развлечений» у період з 18 по 20 січня 2016 року зафіксовано розміщення у програмах аудіовізуальних творів за участю осіб, яких внесено відповідно до абзацу десятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Міністерством культури України до Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України (Не допускається використання телерадіоорганізацій для трансляції аудіовізуальних творів (фільмів, телепередач, крім інформаційних та інформаційно-аналітичних телепередач), одним із учасників яких є особа, внесена до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, оприлюдненого на веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв): «Главная сцена» (за участю Г. Лепсверідзе (Г. Лепса), М. Расторгуєва, С. П’єхи). Крім того, у контенті іноземної програми «Парк развлечений», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу було зафіксовано розміщення комерційної реклами: 18.01.2016 (12:42:13, 19:06:57, 19:55:49), 19.01.2016 (у часових відрізках 10:55:10, 12:31:23, 18:18:47, 20:13:05, 22:31:39); 20.01.2016 (у часових відрізках 10:43:35, 13:31:55, 15:50:36, 16:49:37, 17:44:28, 19:14:06, 21:33:19, 23:00:03), що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    5) «Мир сериала» 22, 23, 26 січня 2016 року зафіксовано трансляцію серіалу «Богатство» за участю О. Табакова, якого внесено відповідно до абзацу десятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Міністерством культури України до Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України (Не допускається використання телерадіоорганізацій для трансляції аудіовізуальних творів (фільмів, телепередач, крім інформаційних та інформаційно-аналітичних телепередач), одним із учасників яких є особа, внесена до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, оприлюдненого на веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв). Крім того, у контенті іноземної програми «Мир сериала», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу було зафіксовано розміщення комерційної реклами: 22.01.2016 (у часових відрізках 13:49:45-13:50:13, 14:10:03-14:10:16, 20:12:51-20:13:09), 23.01.2016 (у часових відрізках 10:12:08-10:12:25, 11:12:36-11:12:53, 12:11:36-12:11:53, 14:13:14-14:13:26), 26.01.2016 (у часових відрізках 18:10:17-18:10:54, 20:11:34-20:12:11, 21:13:16-21:13:33, 22:11:58-22:12:15), що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    6) «Авто плюс», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу в період 18-19 січня 2016 року було зафіксовано розміщення комерційної реклами 18.01.2016 (у часових відрізках 09:41:00-09:41:20, 10:51:48-10:52:12), 19.01.2016 (у часових відрізках 09:13:05-09:13:49), 21.01.2016 (у часових відрізках 11:05:18-11:05:41, 11:24:18-11:24:37), що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    7) «Кухня ТВ», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу в період 20-22 січня 2016 року було зафіксовано розміщення комерційної реклами 20.01.2016 (о 09:41, 11:26, 11:54, 12:22, 12:52, 13:22, 13:52, 14:26, 14:54, 15:22, 15:52, 16:23, 16:52), 21.01.2016 (о 11:54, 12:22, 12:52, 13:24, 13:51, 14:26, 14:53, 15:42, 16:49, 17:26, 17:55), 22.01.2016 (о 05:24, 06:56, 08:27, 09:42, 10:27, 10:23, 14:26, 14:57), що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    8) «КХЛ», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу було зафіксовано розміщення комерційної реклами: 18.01.2016 (у часових відрізках 01:45:46-01:46:06, 01:58:14-01:58:34, 02:38:28-02:38:50, 02:39:12-02:39:32, 03:23:44-03:24:05, 03:24:28-03:24:49), 21.01.2016 (у часових відрізках 15:16:46-15:19:52, 15:45:55-15:49:01, 16:32:26-16:32:42, 18:25:15-18:28:51, 19:05:19-09:05:34), 26.01.2016 (у часових відрізках 00:25:41-00:25:57, 01:16:11-01:16:26, 01:16:43-11:24:37, 04:52:57-04:53:13, 05:24:52-05:25:09, 06:00:06-06:00:21), що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    9) «Наука 2.0», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу в період 22-25 січня 2016 року було зафіксовано розміщення комерційної реклами обсягом 01:20:40, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    10) «Моя планета», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу в період 20-22 січня 2016 року було зафіксовано розміщення комерційної реклами обсягом 00:56:18, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    11) «Телекафе», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу в період 23-25 січня 2016 року було зафіксовано розміщення комерційної реклами обсягом 00:21:54, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    12) «Боец», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу 17-19 січня 2016 року було зафіксовано розміщення комерційної реклами обсягом 00:03:45, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    13) «Время: далекое и близкое» в період з 17-19 січня 2016 року зафіксовано розміщення у програмах аудіовізуальних творів за участю осіб, яких внесено відповідно до абзацу десятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Міністерством культури України до Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України (Не допускається використання телерадіоорганізацій для трансляції аудіовізуальних творів (фільмів, телепередач, крім інформаційних та інформаційно-аналітичних телепередач), одним із учасників яких є особа, внесена до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, оприлюдненого на веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв): передачі «5 вечеров с А. Малаховым» (за участю Й. Кобзона, Ф. Бондарчука, Є.Стеблова); «Кумиры с В. Пимановой» (за участю О.Табакова, а також передача, присвячена Й. Кобзону); передача «Пестрая лента» (за участю С.Безрукова); передача «В наше время» (у передачі розміщено виконання Г.Лепсверідзе (Г.Лепс) пісні «Озеро надежды»), а також відеокліпів (за участю В. Самойлова - члена гурту «Агата Кристи», Валерії Перфілової (Валерії)). Крім того, у контенті іноземної програми «Время: далекое и близкое», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу 17-19 січня 2016 року було зафіксовано розміщення комерційної реклами обсягом 01:20:40, що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    14) «Настоящее Страшное Телевидение» (НСТ), яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу було зафіксовано розміщення комерційної реклами: 19.01.2016 (у часових відрізках 01:00-02:00, 05:00-06:00, 07:00-08:00, 09:00-10:00, 10:00-11:00, 12:00-13:00, 14:00-15:00, 16:00-17:00, 17:00-18:00, 18:00-19:00, 20:00-21:00, 22:00-23:00, 23:00-24:00), 21.01.2016 (у часових відрізках 01:00-02:00, 05:00-06:00, 07:00-08:00, 09:00-10:00, 10:00-11:00, 12:00-13:00, 14:00-15:00, 15:00-16:00, 16:00-17:00, 17:00-18:00, 18:00-19:00, 20:00-21:00, 22:00-23:00, 23:00-24:00), 27.01.2016 (01:00-02:00, 06:00-07:00, 07:00-08:00, 09:00-10:00, 11:00-12:00, 12:00-13:00, 14:00-15:00, 15:00-16:00, 17:00-18:00, 18:00-19:00, 20:00-21:00, 22:00-23:00, 23:00-24:00), що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється);



    15) «Сарафан» у період з 16-21 січня 2016 року зафіксовано трансляцію передач «Фестиваль юмора «Юрмала» та «Фабрика смеха» за участю Ю. Гальцева, якого внесено відповідно до абзацу десятого частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Міністерством культури України до Переліку осіб, які загрожують національній безпеці України (Не допускається використання телерадіоорганізацій для трансляції аудіовізуальних творів (фільмів, телепередач, крім інформаційних та інформаційно-аналітичних телепередач), одним із учасників яких є особа, внесена до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці, оприлюдненого на веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв). Крім того, у контенті іноземної програми «Сарафан», яка має юрисдикцію Російської Федерації, під час моніторингу було зафіксовано розміщення комерційної реклами: 16.01.2016 (у часових відрізках 12:15:15, 12:48:43, 13:19:11, 13:42:17, 14:05:26, 14:25:18, 14:47:59, 15:10:06, 15:39:44, 16:08:38, 16:40:04, 17:01:07, 17:26:50, 17:49:55, 18:14:01, 18:43:32, 19:14:25, 19:40:52, 20:07:37, 20:29:12, 20:48:58, 21:15:04, 21:41:45, 22:13:57, 22:44:24, 23:18:08, 23:47:31), 17.01.2016 (у часових відрізках 05:23:40, 05:45:44, 06:12:32, 06:36:50, 07:05:18, 07:36:58, 08:07:46, 08:41:08, 09:11:50, 09:47:41, 10:17:27, 10:52:20, 11:21:33, 11:50:17), 18.01.2016 (у часових відрізках 12:16:37, 12:49:10, 20:05:10, 20:28:56, 20:51:59, 21:19:36), 19.01.2016 (у часових відрізках 10:43:50, 11:14:34, 11:37:50), 20.01.2016 (у часових відрізках 12:11:37, 12:29:01, 12:50:16, 13:11:00, 20:18:21, 20:50:02), 21.01.2016 (у часових відрізках 11:10:24, 11:39:26), що є порушенням вимог частини дев’ятої статті 13 Закону України «Про рекламу» (Трансляція (ретрансляція) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій, що транслюються (ретранслюються) на територію України, у разі якщо іноземні телерадіоорганізації не підпадають під юрисдикцію держав – членів Європейського Союзу або держав, які ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, забороняється).



    Керуючись Законом України від 14.05.2015 № 422-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей трансляції (ретрансляції) реклами, яка міститься у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій», Постановою Верховної Ради України від 27.01.2015 № 129-VII щодо визнання Російської Федерації державою-агресором, частиною сьомою статті 4, абзацом десятим частини другої статті 6, частиною другою статті 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», статтею 15-1 Закону України «Про кінематографію», частиною дев’ятою статті 13 Закону України «Про рекламу», статтями 15, 17 та 24 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення», Національна рада вирішила:



    1. Внести до рішення Національної ради від 02.04.2008 № 652 «Про затвердження Переліку програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і ретрансляція яких на території України не обмежується згідно з частиною першою статті 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» такі зміни: вилучити з додатка до рішення Національної ради «Перелік іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України» іноземні програми: «Совершенно секретно», «Кто есть кто», «Шансон-ТВ», «Парк развлечений», «Мир сериала», «Авто плюс», «Кухня ТВ», «КХЛ», «Наука 2.0», «Моя планета», «Телекафе», «Боец», «Время: далекое и близкое», «Настоящее Страшное Телевидение» (НСТ) та «Сарафан».



    2. Відділу зв’язків зі ЗМІ, громадськими організаціями та діяльності суспільного мовлення оприлюднити це рішення на офіційному веб-сайті Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.



    3. Це рішення набирає чинності протягом місяця з моменту його оприлюднення.



    4. Для уникнення в подальшому таких ситуацій рекомендувати дистриб’юторам своєчасно інформувати телеканали, які вони представляють, про зміни в законодавстві, які можуть впливати на їх права та обов’язки.



    5. Виконання цього рішення покласти на управління представників Національної ради, управління контролю та аналізу телерадіомовлення, управління ліцензування, юридичне управління, відділ зв’язків зі ЗМІ, громадськими організаціями та діяльності суспільного мовлення.



    6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову Національної ради Ю. Артеменка.




    Голова Національної ради /підпис/ Ю. Артеменко



    Відповідальний секретар /підпис/ К. Котенко

Контактная информация

87515
г. Мариуполь
пр-т. Металлургов, 69А
ТВКОМ

40-98-82
Life (093) 034-85-68
Киевстар (096) 997-03-06
МТС (066) 664-84-62

Ирель

52-69-37
Life (093) 923-66-20
Киевстар (067) 429-24-11
МТС (050) 219-58-73

АйТиВи

47-10-00
Киевстар (097) 429-49-55

Альтаир

40-98-00
Киевстар (097) 280-82-20
МТС (095) 751-09-43
Life (093) 170-01-80
info@tvcom.ua
TV COM © 2006-2017 гг.



Принимаем все виды платежей